Summa sidvisningar

tisdag 27 december 2011

Vardag igen.

Ja nu är det skönt med lite vardags lunk igen.
Jobba ju till 08.00 i morse,då åkte jag direkt ut till ölme.
Var först o skrämde upp Anna-Karin o fick mej en kopp kaffe och en stall låda.
Det behöver jag,har såå mycke saker o förvara till min lilla ponny =).
Sen blev det mockning igen till hästarna
men i dag var jag bara o gosa med hästen i hagen o mata dom med morötter,blåste så i dag,så rida var inte o tänka på.
Frukost <3
Hem o fixa lunch,i dag blev det spaghetti o köttfärssås,smaka gott efter all julmat.
Tvättmaskin o diskmaskin går om vartannat här.
Hugo o Johan åkte till ishallen o åkte skridskor + att Hugo hade Hockey träning.
Själv tog jag mej en siesta på soffa en stund.
Sen kom Ingbritt o hämta mej så åkte vi till ridskolan,var ju dax för trimmdressyr i dag igen på Lady Jump och instruktör ann-Louise dixner,en mycke härlig o käck kvinna.
Och Lady o jag funkar bra i hop tycker jag =)
hade så klart min suporter club med mej,Erica mitt stöd o fotograf,och Ingbritt som oxå är mitt moraliska stöd och i dag var ju även min ridkompis med kattarina wernersson som red gray boy.
Med dom satt griller i huvudet på mej i dag att jag skulle börja rida lektions ridning ett tag för o få lite intensiv träning ;-)
Skulle ju va himla kul,men får fundera lite.är ju en ekonomisk fråga,har ju en egen häst som inte är gratis o driva runt =)
Men kul vore det ju.


våran härliga instruktör Ann-Louise



Hem o slängde mej i badet och sen var det dax för kvälls mat.
Stekt potatis,ägg,falukorv o lite skink larsson,så nu är jag mätt o trött o tänker bädda ner på soffa.
I morgon är det dax för jobb 7-16 på kolgården,och känns som det var längesen jag fick gå till jobbet så tidigt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar