Summa sidvisningar

tisdag 20 december 2011

Liten uppdatering igen då.

Ja i dag har jag inte varit så jätte aktiv faktiskt;-)

Börja dagen som vanligt med julkalendern,frukost i hop med Hugo.
Undra va vi ska äta frukost till när den är slut?? Är lite mysigt faktiskt o börja dagen i hop i lugn o ro =)
Ja ja,sen bar det ut till stallet igen så klart,mocka o dola.
Tog in pållen o gjorde han i ordning för en tur,men i dag hade vi ett litet problem,
Banan var frusen o knölig,mamma o pappa var borta,och då rider jag av princip inte ut när ingen är hemma på farmen,i fall det skulle hända nått o ingen vet var jag är ;-)
Men vi löste det ,blev ett konditionspass i hagen,där var det blött o tungt o gå och sen gick vi ner till bäcken o hade backträning .Är en lite kulle ner dit som blir rätt brant,så den gick vi upp o nerför i flera gånger.Nyttigt.
Inger o fangis kom så vi fick en trevlig pratstund .
Men i morgon får det allt bli skogen igen =)

annars har jag plockat undan lite här hemma.
Kört lite skräp till återvinningen,handlat.

Nu väntar jag på Hugo.
ska mata han lite innan det är dax o gå till jobbet 16-08,så missar julkonseren dom har i kväll,synd=(

Ha en fortsatt bra dag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar