Summa sidvisningar

måndag 5 december 2011

fullt upp dag.

Men bara med trevliga saker.

Kom hem 8.00 i morse efter ett 16 timmars arbetspass.
Körde Hugo till skolan o direkt till stallet.
Fixa stallet o greja o sen blev det Longering av hästen.
Var lite hårt på banan i dag men gick ok ändå och hästen skötte sej väl,glömde bara bort va ptroo betyde =)
När jag kom hem slängde jag mej i duschen,sen åkte jag ner till Ejes O fika med Maria o Kina två härliga fd arbetskompisar,var mycke trevligt.
Blev en stoor räkmacka o kaffe,gott.

Sen var det dax för Apt möte,det första med dom nya arbets kamraterna.
Blev avtackning för en som går i pantion oxå,så blev mer fika med sliskiga goda kakor.

Hem o laga mat.
Idag blev det pannbiff,Potatis,Brunsås o stekt lök.
Mycke gott.

Hade bestämt med dennis att jag skulle hjälpa han o fixa lite med gardiner o köra ner lite mer saker.
men han hade massa kompisar där så lämna bara in sakerna o prata en stund.
Får hoppas han har tid med mamma en annan dag.

Efter det åkte jag o Hugo o fika hos Ida,eftersom jag inte tyckte jag fikat tillräckligt i dag =)
Mysigt.
Men sen kom det en massa kompisar dit oxå så då åkte vi hem.

Men nu tar jag kvällen,ska titta på julkalendern på svt play o bara slappa.
Gubben tittar på Hockey Färjestad-HV71 och det låter som det går bra för FBK =)
I morgon är en ledig dag med bla Gympa avslutning på schemat .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar