Summa sidvisningar

fredag 16 december 2011

Denna dag bara rusa iväg!!

I dag har det varit hästar för hela slanten ,ja nästan i alla fall.
Börja ju dagen med o åka till vårdcentralen med hugo och hans hosta.
Och ja misstänkt mykoplasma ,Heter det så ?? Ja nått i kugorna i alla fall,och polypen i näsan som skolläkarn sa inte var något svullen,var svullen !!
Så vi kom hem med kåvepenin,Molipect o ett kortison nässpray.
Så nu hoppas vi Hugo pugo blir frisk.
Medans vi var på vårdcentralen blev min häst vinterskodd,så nu kan vintern komma tycka jag.
när vi kom hem kom karin o hämta mej så bar det ut till hästarna.
Riduren börja bra,coola o lugna hästar,Pine gick tom först genom broby utan ett stopp =)=)
Ja allt gick lugnt o fint och solen sken o vi trava o skritta om vart annant.
Men sen lät karin sin häst gå över i galopp när vi trava ,och ja då börja han bocka o spöka och karin flög i backen =(
Gick bra som tur va,
Ja och sen blev det inte lika lugn tur,Pär kom med en travhäst o då blirr ju Pine lite stissig,men han lugna sej rätt fort i dag,och sen såg han lite spöken i skogen,men i det stora hela sköter han sej bra Pine,och solen försvann o det blev grå kallt.
så kan det bli.

Hem o hängde tvätt o plocka ur diskmaskinen,
Sen bar det i väg till crk ,dax för ett trimmdressyr pass igen på Lady jump.
Fast i dag var ann-louise sjuk,så fick rida för jessica söderberg,och utan Kattarina W ,Men det gick bra och jessica var jätte duktig instruktör.
Och när jag var själv kunde hon ju fokusera till 100 % på mej ,så jag fick slita ont ;-)
Men kanon kul o nyttigt är detta.



När jag kom hem slängde jag i mej Hamburgare o bröd,hade inte ätit nått i dag så höll på o dö av hunger ju ;)
Nu väntar jag på att vi ska sätta på filmen,Jägarna 2 =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar