Summa sidvisningar

fredag 2 december 2011

En underbar dag!!

I dag är det väll ändå ett underbart härligt väder!! Sool ,klarblå himmel.
Och jag har spenderat fm ute i stallet så klart.
Börja med o mocka ur allt i pines box,nu var det dax o lägga in halmpelletsen.
Blir nog bra.
Det är små pellets kulor som man blöter upp med vatten så det sväller o blir som fint flisspån ungefär.

Efter det blev det så klart skogen med hästen.
vi tragla runt på stigerna fram o till baka,red nog runt i ca 45 min,så i dag fick han träna både kondis o styrka o rejält trött blev han,vi travar ju vissa sträckor i skogen oxå =)
Han är en klippa i skogen <3

Har nu hämtat hem Hugo och ska snart köra han på Hockey träning innan jag åker till mitt jobb,jobbar 16-08.

Och sen glömde jag,titta på adventskalendern,den är jätte mysig.
så i morse gick jag o Hugo upp och duka frukost framför tv o titta på den innan vi drog i gång o gjorde oss i ordning.
Ha en bra fredag kväll ni som får va hemma o va lediga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar