Summa sidvisningar

torsdag 8 december 2011

I går och idag =)

Ja blev ju ingen uppdatering i går så skriver väll lite om gårdagen oxå.
Ja i går var det ett himla snöblaskande.
Var till stallet på fm o dola o fixa.
Sen kom Karin o det var tänkt vi skulle rida lite,men se det gick inte det!!
När vi var klara o skulle ta ett pass på banan så insåg vi att både Pine o Leon fick rejäla platådojor!!
Inte så konstigt på Pine,han är inte vinterskodd ännu,men Leon hade ju i alla fall snösulor ??
Prova med Longering men gick så där ,så jag la ner alltihopa o gick in i stallet igen.
Vill ju inte få en skadad häst.
Hem o dola lite innan det var dax för ett kvällspass 16-22,hade pool så blev bokad på annat jobb än mitt ordinarie,men det gick bra o var trevligt.
På hemvägen smet jag in på statoil o tjuvåt en Hamburgare innan jag fortsatte hem =)
Här hade dom redan bäddat ner sej o tagit kvällen,så var bara för mej o borsta tanden,höpp i säng o datorisera o varva med nya nr av Hästmagazinet,man varvar ju inte ner på 5 sekunder direkt efter jobbet.

I dag har det bara varit jobb,8-16.
När jag kom hem ville dom inte ha någon mat,Var ju Hockey kväll så då är det korv o mos från torggrillen som gäller som Hockey mys ;-)

Så jag tagga för ett Afrikansk dans pass,det sista för terminen,tyvärr kom det bara 3 st,men vi körde på ändå.
Himla gött efteråt.
Nu har jag duschat o ätit en kvällsmacka,fick bli stekt ägg,tomat o Majonäs som pålägg,
Mums var det =)

Men nu vill jag inget mer i dag o tänker inte göra nått mer heller
Jobb igen i morgon 8-16 sen tar jag helgen i Hockeyns tecken,om Hugo ska spela,förkylningen tagit om med hosta o halsont,så får jag bestämma blir det tränings fritt ett tag fram över så han blir frisk någon gång.!!
Over and out ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar