Summa sidvisningar

söndag 4 december 2011

Snart är jobbhelgen över

Helgen:Ja i går kom jag ju hem vid 08.00 på morgonen efter ett kvälls/natt skift.
Hem o tog frukost framför tv o julkalendern,den är så mysig.

11.45 var det samling vid ishallen för gemensam åktur till Karlskoga,Nobelhallen för hockey match för Hugos hockey lag.
Dom spela bra,men målena ville inte riktigt in,men det lyckades det andra laget med,så 6-2 sluta det med.

När jag kom hem åkte jag o handla lite till kvälls mat.
Blev Klyft potatis o lövbiff och ett par glas vin. Gott

Titta sen klart på hockey matchen med Fbk. Och i kväll vann dom,tjoho.

I dag gick jag upp i tid o tog åter igen frukost framför Tvn o julkalendern.

Sen åkte jag ut o fixa stallet o myste med pållen,blåste ju så i dag igen så skippa ridandet .
Var mycke gödsel o ta reda på i dag,hästarna hade stått inne nästan hela dagen i går,i allafall från halv ett var ju ett sådant skit väder.

Nu har jag grejat lite här hemma och nu är det snart dax för jobb 16-08.
Ha en fortsatt trevlig 2 advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar