Summa sidvisningar

måndag 19 december 2011

Nu är det vinter o skidan den slinter=)

Ja i dag var det vinter när jag vakna,så mysigt =)
Efter frukost o julkalendern och kört Hugo till skolan blev det stallet.
I dag stod julpyntning på schemat.
Så mocka o dola och sen pynta jag.
anna-Karin hade gjort en gran krans åt Pine att ha på boxdörren,fast jag dekorera den själv med blåa fina hjärtan o lite glitter



Så nu är det julfint i stallet oxå =)

Tog sen ett ridpass på banan,red lite övningar vi red på crk i fredags och träna även galoppen,gick rätt ok i båda varven i dag faktiskt =)
Och uppbunden fick han stå i dag med .
Visst ser han lycklig ut min lilla pöjk =)

Ja och sen har jag hämtat Hugo,handlat julmaten på Maxi,bäddat rent alla sängar o tvättat sängkläderna,och disk o plock,


Har även hunnit med ett kaffebesök hos stora sonen Dennis.
Och lagat kvälls mat,men jag har inte hunnit allt i dag heller som jag tänkt,men som sagt är ju flera dagar som ska fyllas ,så hinner väl klar med det jag tänkt en annan dag =)

Men nu hoppar jag i badet o sen får det bli kvällen =)=)
God kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar