Summa sidvisningar

måndag 23 juli 2012

Då var helgjobbet avklarat!

Och jag slutade 15.00 i dag igen.
Hugo går på Hockeskola denna vecka,så nu är det fullt ös igen:)

Efter jobbet for jag runt i stadens affärer o leta Tält för en billig peng.

Men sluta med att vi fick åka till ÖB i Karlskoga.
Där hitta jag ett för 149 kr och ett liggunderlag för 49. Allt i rött.)
Nu är det inte jag som ska ut på camping, utan stora sonen som ska på Festival i Emmaboda.
Han lyckas lura till sej min nya Brassestol oxå ;)
Jaja, nu hoppas jag dom får roligt och att åtminstone Dennis och sovsäcken kommer hem ordentligt ;)

Flängde runt o lämna över lite saker till mina stora barn , och hämta ut ett paket från Hm.

Stallet blev utan mej i dag med, men Julia var hurtig o red i detta underbara väder:)

Vi avsluta dagen med Hamburgare o film.
Men nu ska jag sova, får sovmorgon ända till 7.30 i morgon.
Och har ledig dag , gött.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar