Summa sidvisningar

fredag 20 juli 2012

Torsdag och Fredag

Två roliga dagar har jag haft.

Torsdag:
När jag kom hem från jobbet kl 08.00,stod alla resklara här hemma.
Fixa bara en kaffetermos och svida om lite.
Sen hämta vi upp Casper Hugos kompis och styrde sen bilen mot Göteborg och Liseberg.

Grabbarna sov gott på vägen.
Dom vakna till vid fika pausen =)
Fika Paus

Nr vi kom fram slppte vi av grabbarna vid Liseberg och jag o Johan tog oss en promenad ner på staden.

Blev inte mycke shopat,men en mysig stund.
Var i Nordstan o titta i en massa roliga affärer.
Men köpte endast två linnen för 49kr st på Gina Tricå.

Sen blev det mat på Hardrock cafe.
Eftersom jag aldrig varit på ett sånt ställe ville jag prova där.
Mycke gott var det.
Om än lite stimmigt kanske ,med musik på och massa tjatter=)
Slog på stort med vin till Maten

Mums!

Sen styrde även vi kosan till Liseberg.

Jag slog på stort och åkte Sagoslottet ,alldeles själv,ingen ville följa med mej=)
Och sen åkte jag Flome Ride med Hugo och Casper=)
Skitsköj=)
Mysigt=)

Blött =)

Grabbarna tog sej en tur i bilarna =)

Sen gick vi runt där o trampa.
Titta på Carl-Einar Häckbys show så klart och lussna på ett band som hette the phuser.
Riktigt bra var dom.

Ca kl 22 bar det hem över.
Kl 02 ca var vi hemma.
Mycke gött o krypa ner i sängen då.
Fast jag sov allt lite i bilen hem och Grabbarna med.
Var bara stackars Johan som fick hålla sej vaken o köra oss tryggt hem =)
En Kanon dag!


Fredag:
Ja i dag skulle jag igentligen ha ridit Nisse igen på Pelle träning.
Men Ida sakna skuts till Kumla,där hon skulle köra Halkbana i dag.

Så fick avboka mina Hästplaner o följa med henne.
Och det gjorde jag såå gärna=)
Men blev en tidig morgon.
8.30 skulle hon va där,och innan det skulle jag ut till Ölme o lämna hovslagar Pengar=)
Mattis fick nya fötter i dag,som Pappa var snäll o hjälpte till med.

Medans Ida greja med sitt,åkte jag till sköllersta o köpte 2sorterings korv på Lithells.
Blev 4kg kokkorv och 2kg grillkorv =)

Åkte sen in i Kumla o hitta en Maxi affär ,dr jag köpte frukost,Baugette o Loka.
Och 2 hästtidningar så klart.

Åkte tillbaka till Ida o satt mej i solen (Var ju ett strålande väder)Och läste o åt min Picknick.

Strax innan 11 kom alla deltagare för kaffe paus,och då fick jag va med också
Och sen fick jag äran o åka med i bilen när dom åkte på Halkbanan.
Å hej va det gick o inte gick.
Men Ida va kanon duktig och jag var riktigt lugn o skrek nästan ingenting =)
Duktig tjej <3

Nu har jag varit hemma o packat in korv i frysen.
Fortsatt med sofföverdrags tvättandet.
Och varit ute o mockat åt grabbarna.
Matador Har fått lite ofrivillig vila denna Vecka.
Men jag kan tyvärr inte klona mej.
Men har inte jag varit där så har Julia varit det,så den dagliga tillsynen har dom fått.

Nu ska det bli lite kvälls mat och sen en tidig kväll.
Är jobb helg.
8-15 Lördag och söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar