Summa sidvisningar

tisdag 3 juli 2012

Min dag !

I dag är det sommar igen!!
Gött,synd bara man är så förkyld,för orkar verkligen inte ligga i solen då,

Men börja i alla fall dagen med o följa med Dennis till sjukhuset på ett återbesök.

Efteråt gjorde vi bergvik o lite rea fynd.
New in som Ida brukar skriva ;-)
Klänning från HM

Blus från HM

Pälsglans och Jorgubbs godis till Hästarna slank med oxå,från coop Bergvik.


Blev även en sväng inne på Ikea, där jag köpte lite små saker .

Sen åkte vi till Burger king på Våxnäs o åt lunch.
Göttans va det .



Men sen blev jag såå himla trött,så när jag kom hem bädda jag ner mej på soffan och somna.
Sov 2 och 1/2 timma,hade nog sovit längre om inte Ingbritt ringt o väckt mej.
Det var tur hon gjorde det.

Blev lite mat lagning och sen var det dax o köra Hugo på träning.
Åkte sen till stallet,där Julia var i full gång o klä hästarna för en ridtur,ibland är man bortskämnd ;-)

Blev en härlig tur,skulle bara ta en lugn tur,men blev en lång tur med en hel del trav ändå.
I dag var vissa tjurar otäcka,eller om det var ankorna som precis blev i släppta i dammen ;-)

Nu tar jag kvällen,blir en tidig morgon o i väg på ett tränings pass på Nisse.
Min Outfit blir röda ridbyxor,svart under tröja och min blå randiga cardigan och förståss ska jag inviga mina nya bling bling sporrar .Haha .
Mina snygga bling bling sporrar,ska vll få Nisse o gå framåt,eller??

En liten miss blev bara att Julia börja visst inte jobba förräns 16 ,så vi hade igentligen tagit med Pine,men får bli nästa gång.

Nu ska jag titta på film,.
Shooter.

2 kommentarer: