Summa sidvisningar

tisdag 17 juli 2012

Full fart

Ja jösses,ingen rast o ingen ro =)

Jobba till kl 15.00

Kom hem o Gubben hade storstäd på baksidan.

Men jag smet en snabbis ut med lite kraftfoder till Pine för o få andas lite;-)
Och Grabbarna i stallet är ju för mysiga.
Pappa hade stängt som dom gick o städa på stallbacken,så dom gick efter mej som två förföljare.
Följde med till bilen och sen kika dom in på mej när jag greja i stallet och sen med till bilen igen =)
Dom fick lite insektsspray på sej också.

Hem o börja laga mat,och samtidigt flytta vi in bokhyllan från tvrummet in till mitt rum.


Och fick även bära upp ett skåp på övervåningen från mitt rum

Blev lite ommöblering i tvrummet.
Bytte sida med ena soffan .
och sen ställdes den nya tvmöbeln på plats.

så nu har vi ätit möblerat färdigt,tvättat,dammsugit,bara diskmaskinen kvar o plocka ur.

Så nu tar jag banne mej kvällen framför tv och allsång på skansen =)

I morgon blir det ut tidigt för en ridtur på mattis innan jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar