Summa sidvisningar

söndag 8 juli 2012

Min regniga dag!

Ja i dag var det ett evigt regnande igen.

Började dagen kl 06.00
Åkte ut o klädde på Hästarna regnkläder innan dom fick knalla ut i regnet.
Men Pine hade inte bråttom ut.
stod länge o väl o åt sitt hö innan han bestämde sej för o knalla i väg =)


Fixa sen stallet och slngde ven in Pines Flugtäcke i tvättmaskinen,eftersom det inte var vitt längre utan svart!

När jag kom hem snarka o sov alla än.
Så jag bädda ner mej i sängen o sov en stund till.
Till 10.30,sen fick jag masa mej upp.

Gubben var shoping sugen,så blev en tur till Örebro.

Börja med o luncha på Maribergs köpcentrum.

Sen bauhouse,megastore.
Där jag köpte en sladd till Telefonen ,så jag kan koppla den till bil sterion o lyssna på spotify mm.


Hitta även kaffe till min kaffemaskin.
Men en påse lyckas ju bli Koffein fritt!!
Vem vill ha det,inte jag i alla fall.

Blev ett stopp i Karlskoga på Teamsportia också.
Hugo köpte benskydd till Hockeyn.
Så nu har han nog allt han behöver inför Hockey skolan och hockey lägret .

Åkte sen till stallet igen när vi kommit hem.
Tänkte va hurtig o rida,men hästarna var så blöta o stod o hängde i hagen.
Så dom fick komma in o ta en tidig kväll.
Och dom verka mycke nöjda med o få gona sej i boxarna med sina höpåsar =)

Pine hade tagit av sej grimman i hagen,men den får jag leta efter i morgon,Hoppas på bättre väder då.

Nu blir det inget mer i dag.
ska bara grilla lite korv med bröd till kvälls mat.
Har varken lust eller fantasi till nått annant i dag.

Go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar