Summa sidvisningar

lördag 7 juli 2012

God fm!

Vaknade i morse ca 7.30 av att regnet bokstavligen hävde ner.
Kasta på mej lite kläder o åkte till hästarna .
Det var två glada hästar jag mötte som blev jätte nöjda med  o få komma in o bli av med dom bly tunga blöta flugtäckena.

Dom fick gå in i sina boxar o äta hö o torka ett par timmar.

Båda slängde omkull sej snabbt i boxarna o rulla sej =).

Medans dom stod inne o torka,gick jag in o koka kaffe o la mej på mamma o pappas soffa o vila lite jag med=)

Men sen fick grabbarna regntäcken på och ut i hagen igen.

Jag fixa stallet så det är klart tills i kväll,fortsätter det o regna får dom sova inne i natt.

Fick äran o låna mannens skruvdragare.

Så nu Har Julia fått en hjälmhängare uppsatt,så hon blir nöjd ;-)


I dag känns som resten av dagen blir en slappar dag.

Får väll hämta Hugo o datorn sen hos Casper.

Och så skulle ev Ida o Hasse köras till väse (tror jag det var) dit dom ska på Brölopp i dag.

Ha en goer dag alla .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar