Summa sidvisningar

torsdag 5 juli 2012

Viken underbar dag!!

Sommar,sommar o sol.
Jaa va gött det varit i dag.
Dock för varmt o rida några hästar.
Men var ute i morse o titta till dom,men inte till räckligt tidigt för o ta en ridtur.
Men Julia är ju såå hurtig så hon hade ridit båda i går.
En innan jobbet och en efter =)
Och plockat o gjort fint i stallet hade hon gjort oxå.
Super Tack!!

Ja hur som helst.
Åkte hem o skaka liv i lilla Hugo som grisar o söver hela fm dagarna.
Packa kylbägen och badkassen och hämta upp en kompis.
Sen åkte vi till Playan,Mosarn.
Såå härligt.
Blåste dock lite,men det var nästan skönt.
Blev inget bad för mej,mer än ett kärring dopp.
Burr kallt var det.
Men ungarna bada glatt.


Jag o Linda köta o fika i stället,det räckte gott.
Helan o Halvan solar.Gissa vem som är vem ;)

Haha den bjur jag på !Hualigen

En hel mysig eftermiddag.

Nu är Hugo på träning.
Och jag sitter o latar mej framför datorn.
Hästarna får vila från mej i dag.

Men sen har jag heltids pass i helgen på dom,då Mamma o Pappa åker till Ransäter.

Men håller bara vädret i sej så går dom ju ute.

Gubben har beställt pizza till kvälls mat,och eftersom jag ser vilken hrlig snygg kropp jag har på bilderna här ovanför,så fortsätter jag väll o flötar mej =)

Ha en fortsatt bra kvll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar