Summa sidvisningar

torsdag 12 juli 2012

Sen uppdatering om min dag.

Ja i dag tog jag sovmorgon ända till 10.00!
Det var riktigt gött.

Fm var bara lat med kaffe o dataspel o WF =)

Medans gubben var hurtig o körde skräp till tippen.
Han fick hjälp av sonen.

Men jag stod ju för markservicen i alla fall o Laga mat,diska o tvätta.

Sen skulle Hugo,Johan och farfar lennarth åka till Ikea,och dom tyckte det var bra om jag stanna hemma;-)
Det går fortare då antar jag.
Dom kom hem med en Fåtölj som tillhör soffgruppen och en tvbänk.

Men jag passa på o åka o fixa stallet o bytte Hage åt grabbarna istället.
Men tog rid ledigt i dag.

Sen fick jag lite energi tillbaka.
Så nu är en Garderob klar,och vinterjackorna har äntligen blivit inhängda på rätt ställe =)
I morgon får det bli den andra .

Kusin Alfons var här o laga Hugos dator äntligen,den har varit trasig några dagar.
Så nu är han nöjd igen Hugo.

Sen var Johan o jag ner till Dennis med hans säng,så nu slipper han sova i en liten säng.

Ida o Hasse bjöd hit sej på en grillkväll.
Grillen i gång
Alla aktivera vi oss olika i väntan på Maten,Erik gluffsa i sej en fågel tex!!

Pumpa bollar

Kasta boll =)

Så nu har vi grillat o ätit ,
Och jag o Ungdomarna har tjötat medans Johan har monterat Ikea möbler.

Men nu får det bli kvällen.

I morgon ska jag ha grannfrun med dotter o kompis med ut till Hästarna så dom ska få rida lite =)

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar