Summa sidvisningar

tisdag 10 juli 2012

Vilken tråkdag!

Ja i dag är det en riktigt tråkig o grå dag.
Och jag bara sitter här o får inget gjort.
Skulle börja med mina garderober,men nej då.ingen energi till det.

Fast dagen är ju inte slut än ;-)

Börja i alla fall min dag med o hämta pappa på bilverkstaden.
 Sen tog Inger o jag en promenad med Pine o Fangis i regnet.
Vi red till Hult och sen över Broby hem.



Hade tänkt o även rida på banan i dag,men vädret inbjöd icke till det;-)

Får se i morgon,då ska christina o jag ut med grabbarna.

I dag fick hästarna gå ut utan regntäcken,det är ju trots allt varmt,så tror nog att även frusna Mattis ska klara det.

Men som sagt,annars har det varit tv dag på söffa.
Vila även middag efter maten;-)

Nu ska jag se om jag orkar få i gång kröppen till o göra ett ryck.
Men Dennis är här och ska köra han till Björneborg,så kanske slipper göra nått =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar