Summa sidvisningar

torsdag 26 juli 2012

Varmt!!

Ja nu är det lite så där kvalmigt varmt tycker jag;-)
Så i morse var det riktigt gött o kliva in i kalla ishallen iklädd kortbyxor;-)


Titta lite när Hugo hade ispass.
Fick mej även frukost där,kaffe o Macka=)


Sen smet jag i väg o hämta Pappas bil och sen till Julia o hämta henne och transporten.
Dax för en tripp till crk.
Men om det tänkte jag Julia skulle blogga om på våran Hästblogg=)

När vi var klara åkte jag tillbaka till ishallen o titta på mera isträning.
Fick mej lite sen lunch där,korv o bröd,cola,kexchoklad och kaffe=)

Nu har man betalat räkningar,och dom få körvörena som blev kvar får jag köpa en ny spis för=(


Nu blir det inte så mycke mer i dag,ett jobbpass till innan man får ta helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar