Summa sidvisningar

måndag 9 juli 2012

Närmar sej slutet!!

På semestern i alla fall!
Bara en vecka kvar.
Vart tog den vägen och va har jag gjort??
Ingenting!!

Men det är väll det som är semester igentligen ;-)

I morse åkte i alla fall jag ut till stallet o mötte upp Julia.
Vi tog en liten runda med killarna.
Blev en lugn tur i dag.
Varm o mycke insekter.

Matador gjorde en Pine i dag.
Högg efter broms så han stoppa ena tygeln i mun.
Men han tog det jätte lugnt,så jag kunde bara kroka av tygeln från tanden den fastna i.
Duktig kille.
Mina två Aliens <3


När jag kom hem var Mannen i full gång o rensa Hugos garderob,så nu är den nästan tom=)

Körde i väg alla kläder till en kompis och fick samtidigt lite kaffe och en trevlig tjöt stund.

Passa även på o ta med allt som skulle till pappersinsamlingen,som hopar sej under trappen.

Sen blev det en sväng till Granngården för o köpa lite spån åt grabbarna grus.


Ida ringde o ville övningsköra till skattkärr,och det ställde jag ju upp på.
Kunde jag ju åka förbi stallet o lägga in ströt i boxarna samtidigt =)

Fast lite lurad blev jag,för bakom oss åkte hennes kompisar som oxå skulle till skattkärr;-)
Men va gör man inte för o få övningsköra.
Drar en vals för mamsen så klart ;-)

Har även varit lite duktig o dammsugit o städat toaletten.

Och kvällsmaten i dag blev vad kylen o frysen hade o erbjuda.
Blev en typ av Wraps med kött,kyckling,grönsaker mm
Blev riktigt gott och riktigt mätt blev jag.

Så nu tänker jag faktiskt ta kvällen.

Har fortfarande nått skit i kroppen så känner mej såå trött hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar