Summa sidvisningar

lördag 14 juli 2012

Ojoj!

Bara en semesterdag kvar!!
Måndag börjar jag jobba kl 08.00 igen!

Och i morse väckte gubben mej kl 9.30.
Dax för en tippen vända innan det stängde.
Gött o bli av med lite bröte.

Men efter lunchen åkte jag till CRK (Christinehamns ridklubb)Och titta på Hopptävlingar.
Det är såå kul o kolla på Hoppning.

Det enda jag blir frusterad över är när en del ryttare bankar på sina hästar vid vägran,så tom Dommarn varnar dom och sen hoppar dom en extra gång och Hästen gör som den ska.
Men får den berömm då,nopp.Dåligt!
Absolut inte alla som beter sej så,men några.

Var en Matador häst med =)


Carina o Gambo,Jätteduktiga!


Satt även o titta på alla mina vänner som slet som Funktionärer.
Tur dom finns.





Men så var ju en tjej där o sålde häst o ryttar saker.
Och var dom som jag nyss hittat på nätet med jätte läckra schabrak o Benskyddd,som dom nu sålde i Paketpris 800 Kr!!
Fick verkligen hålla i mej själv o Plånboken för o inte slå till!
Kan inte bara handla för det är snyggt hela tiden.
Blir för dyrt!
Vill Ha!! Men hon r nog där i morgon med,så kan ju sova på saken ;-)

Men en trevlig em hade jag i alla fall.
Men blev kvar för länge så Hann inte rida Mattis i dag,får bli i morgon.
Men Julia är där nu o rider Pine och skulle natta dom.

Blev lite mer förådstäd när jag kom.
Blir alldeles rörd o rota i barnens alla gamla leksaker,så mycke blir som sagt kvar.
Hitta roliga gamla böcker,men tror dessa hörde till någon av mina äldre systrar=)

Nu står Bakpotatisen i ugnen.
Så nu ska jag äta gott o ta ett glas vin o fira att semestern är slut;-)
Ska bara köra Hugo o Data skrmen till en kompis först =)


Ha en bra kväll alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar