Summa sidvisningar

söndag 15 juli 2012

Då var semestern slut:(

Och sista dagen har gott i hästens tecken igen.

Börja på crk o titta på mer hästhoppning.
Men var bara där en stund.

Åkte sen ut till mina grabbar som var glada att jag kom o rädda dom från Bromsen.
Dom var fulla av dom små elakningarna.

Pine spraya jag med medel ute i hagen och Matador fick följa med in o sprayas o förberedas för en ridtur.
Han fick ha ridflugtäcket i dag.

Vi red bara Lillrundan, himlen var svart o jag var rädd det skulle bli åska.
Vi fick trevligt sällskap av Inger och Fangis ner till Broby.
Sen red vi vidare själva.
I dag bestod turen av trav o Galopp.
Skritta bara förbi där det var hus.
Han är kanon duktig.
Vi träna på galopp direkt från skritt, och trav/Galopp.
Han skötte sej perfekt!

Hem la mej på söffa o titta på film.
Prime Time.

Ätit McDonalds.

Och nu ska jag titta på nästa film ,Studiosex.
Blir filmmaraton tills det är dax o sova:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar