Summa sidvisningar

onsdag 4 juli 2012

Kul fm

Ja i dag gick jag upp vid 7 och drack mitt morgon kaffe och harska upp mina lufrör.

Sen kom Julia vid halvnio ,så drog vi med lilla clion ner till Silltorp.
Dax för Pelle träning i hop med Nisse.

Och oj va proffsig jag kände mej.
Fick ha headset på mej som Pelle prata i.

Och ja,tyckte han verka va en väldig sympatisk o bra,duktig människa denna Pelle.
Så Jag o Nisse skötte oss riktigt bra tycker jag.

Med tanke på att jag aldrig ridit Nisse förut på detta vis.


Så detta får det bli med Pine framöver.
Kanske även Mattis,synd vi inte kan lasta båda i samma transport,skulle göra allt så mycke enklare !!

Nu har vi lunchat,Jag Hugo och Dennis.

Har även hunnit med o klippt gräset innan regnet kommer ,om det kommer.

Ha en fortsatt bra dag .

5 kommentarer:

  1. Ni var skitduktiga!! Och ni passade ju jättebra ihop. Undrar om du har nå'n träningsvärk imorgon?? :D
    Det var väl andra gången du red honom väl?? Och första gången skrittade vi i skogen.... snacka om att du har gjort stoooora framsteg.
    Du är ju bara bäst <3
    Kram / Ingbritt

    SvaraRadera
  2. Jaa, men första gången i jobb:)
    Och tack va snäll du är.
    Det kändes ok, och Nisse är helmysig !
    Är super nöjd!!

    SvaraRadera
  3. Vet inte varför - men jag blir så himla glad över att du blev så nöjd!!!
    Du vet att du får låna honom fler gånger. Och du kan ju låna honom och jag hjälper dig på banan vettu!!! Då kostar det ju inget.... mer än svett <3
    Kram / Ingbritt

    SvaraRadera
  4. P.S.
    Det är i stort sett omöjligt att lasta 2 stora hästar i en transport utan att ha BE-kort.... Nya regler kommer dock 1/1 2013

    SvaraRadera
  5. Jag lånar honom gärna igen , när jag inte har möjlighet i ta med min egen :)

    SvaraRadera