Summa sidvisningar

måndag 2 juli 2012

God dagens.

Idag är min hals ond,käns som jag har ett rivjärn i halsen när jag hostar=(
Ojsan va synd det var om mej då ;)
Och andas genom ett sugrör !

Jaja det går väll snart över.

Har kört Ida o Hasse till skattkärr på morgonen.
Sen blev det förståss stallet på hemvägen.
Tog en lugn luffsa runt tur med Mattis i skogen.
Haha,en fulbild på mej o Mattis innan dagens ridtur=)

Men sista biten hem från Åsbacka blev det så klart en sådan där härlig galopp hemåt=)
Vi har det allt bra mysigt jag o Mattis på våra pensionär turer.
Mattis ska jag inte ha i någon jätte kondis som ska ridas hårt o varje dag.

Han är ju trots allt 22 år och inte ridits såå mycke innan han kom till mej.

Och skulle jag helt plötsligt bli själv med mina hästar(Vilket  inte är aktuellt just nu ) så hinner jag inte rida båda lika mycke.
så bra o ha en luffsa runt häst=)

Även om han visst får va med på långa turer och ett o annat arbetspass på banan


Men nu ska jag vila mej i form resten av dagen o inte göra ett dugg mer.
Ja lite mat o tvätt,men inga större ansträngningar =)

Ha en go dag alla.

1 kommentar:

  1. Va mysigt det låter!!! Längtar såå himla mycket efter min going! Kram Mattismatte

    SvaraRadera