Summa sidvisningar

onsdag 25 januari 2012

2 dagars uppdatering

Ja ni får säga va ni vill,men lite roligt är det med poolturer;-)
Man får alltid nya utmaningar och det är roligt tycker jag.
Och de har jag haft idag.
Jobba 9-12 fast kl blev 12.30 ;-)
Hem och åt värdens nyttigaste lunch,gummipizza,cola och en gulnougat ;)
Sen tillbaka o jobba 14-17.

Sen blev det inte så mycke mer denna dag än matlagning o tvätt.

Torsdag:
I dag var man ledig igen!
Så blev så klart stallet o fika med moder o fader.

Sen fick hästen gå i linan en stund , han är såå duktig;)

Hem och åt gummipaj, cola, och kexchoklad,ska man klaga över sin vikt när man gör så här?näpp skulle inte tro det :)

Hämta Hugo på skolan,laga stuvade makaroner o falukorv till han

Körde sen upp Hugo på hockey samlingen , match i Kumla i dag(förlust blev det)
Själv fick jag ställa mej i kafeterin för ett pass till halvnio.
Var Inte många gäster ,så mycke wordfeud spelande blev det :)

När jag kom hem fick jag roa mej med o betala räkningar!!
Alltid lika kul,)

Men nu go vänner ska jag lägga mej , .

Men vet ni,Fb ska byta utseende , Det är det största samtalsämnet i dag, katastrof tycker många,och då har man inte mycke o bekymmra sej om här i livet.
Personligen tycker jag att det var ett mycke snyggt o bra upplägg o snart lär man sej alla små detaljer.

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar