Summa sidvisningar

tisdag 3 januari 2012

Busväder blev det !!

Igen!!

Ja en ledig dag som började som vanligt i stallet.
Men hann inte motionera hästen nått i dag.
Fixa stallet ,staket och satt upp bokstäverna på ridbanan.
Så nu har dom nått nytt o speja på.
Och det gjorde dom,eftersom dom fick byta hage i dag o va tvunga o gå genom ridbanan för o komma dit =)
Blåste o frusta o titta,Leon gjorde ett stort skutt ,eftersom det nu satt ett M vid farliga hörnet oxå =)
Ja lite dålig bild.
Ja sen har jag ständigt dåligt samvete för allt,så red inte i dag för klockan gick och Hugo är ju hemma o har lov,så blev att jag åkte hem till han.
Men han sov!!
Så jag kasta mej i städet av tvättstugan.
Har tänkt gjort det länge,katasrofvarning,men nu är det gjort och man kan gå in där igen =)
Hitta idas overall som hon hade på sej hem från bb,jag blev alldeles rörd o ville för en stund dra tillbaka tiden när mina barn var  små!!

Sen körde jag Hugo på träning och sen har jag varit fast i wordfeud träsket,bara gjort paus för o laga mat o äta och kört hem ida från jobbet.
Är fast i det ännu,men nu ska jag plocka ur diskmaskinen o ta kvällen.

I morgon hoppas jag på uppehålls väder så Anna-Karin vill jobba lite med mej o Pine

1 kommentar:

  1. Ha ha, idag går det helt plötsligt att kommentera! Den overallen kommer jag ihåg. Kommer också ihåg hennes goooa lår !

    SvaraRadera