Summa sidvisningar

söndag 22 januari 2012

slappar dag.

Ja i dag har det verkligen varit en slapp söndag.
Hästen fick vila från mej i dag,vilket innebar sovmorgon för mej.
Och det hadde jag.
vakna först vid halvnio,men tänkte att jag ligger en stund till och somna om.
Klev upp alv elva.
Vet inte när jag sov så länge sist=)
Men gött var det.
Men i dag var kaffet slut igen,så kasta på mej kläder o drog till Maxi.

Blev kaffe o wordfeud en stund.

Laga till en Lasagnette.

Mer wordfeud +Dator o titta efter hästar,men alla bra bor så långt bort =(
Men la ut en förfrågan på fb och har nu kanske en gamal herre på G,får se hur det blir.

sen gjorde vi oss klara för avfärd till Forshaga,dax för hugo och grabbana/tjejerna o spela match.
Blev tyvärr förlust i dag.

På hemvägen köpte vi mcdonalds åt Hugo,och sen när vi kom hem åkte jag o köpte kinamat åt mej o gubben.Hugo äter inte kina mat.

men nu har jag bäddat ner mej i sänga igen med min lilla Rosa och wordfeudspelet =)
I morgon blir det häst tajm igen o inget slöande =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar