Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2012

Jag blir galen!!

Funderar o fundera på detta o lösningen för min häst.
Ibland kommer känslan att det kanske är lika bra o lägga ner hästeriet helt o hållet(Är ju vissa som blir glada över det i alla fall)
Även om jag skaffar mej en till häst,blir det ju lite ensamnt o aldrig ha någon o rida ut med.
Flyttar jag hästen blir pappa ledsen o besviken,han vill ju ha dessa djur omkring sej så länge han orkar.
Tänk va lätt livet vore om man inte hade något samvete o dras med !!
En hyresgäst ,ja visst om man hitta någon man trivdes med,men det är ju inget tipp topp stall jag har o erbjuda och kanske inte det bästa läget heller.
En häst till o Medryttare?? Jo visst men hur lätt är det o hitta seriösa sådana ??
Inte så värst va det verkar som.
Nä inget är sej likt sen Mimmi lämna mej.
Vet verkligen varken ut eller in.
Jag får väll anlita någon som hjälper mej med lastträningen,så vi kommer i väg på lite aktiviteter jag o Pine,men måste ju ändå ha en kompis till han.
Jag älskar ju trots allt min ponny o mitt hästliv när det inte är strul ,-)
och föresten så är det ingen annan som vill ha min lilla luftsnappar häst mer än jag ändå ;-)

3 kommentarer:

  1. Det är ingen lätt situation du är i. Lättast vore om du fick en hyresgäst.
    Du ska se att det löser sig snabbare än du tror.
    Trevlig kväll!!!

    SvaraRadera
  2. men står pinnen sälv??leon da??kram vi ses i februari och då jäklar =)

    SvaraRadera
  3. Men just det,kanske kan vinna hästen i Göteborg :)

    SvaraRadera