Summa sidvisningar

måndag 30 januari 2012

Härlig vinter dag!!

Ett srålande väder i dag.
Och jag o syster inger tog våra yrväder(Hunden Fangis Och hästen Pine)På en härlig promenad.
och roligt har vi och mycke o prata om.
Och två yra systrar är vi,jag tappa bort stigen vi gick på,Hunden drog omkull Inger,men lika glad var hon för det =) Sen kasta hon ut telefon i snön=)


sen blev det go fika med mor o far,lika trevligt som alltid.

När jag kom hem prata jag med syster annelie,så vi bestämde snabbt att jag o Hugo skulle åka till henne o ta bort ett stygn från hennes näsa =)
Det gick fort o smärtfritt o ta bort det;-)
Tyvärr fick vi inga bilder =)

Fick även värdens goaste soppa,jag är ingen sopp älskare ,men den var mycke god
och ett mycke gott bröd till.
Fick en alldeles nybakt limpa med hem ,som Johan o Hugo i princip redan gluffsat i sej.
Och ett flak ägg fick jag oxå med hem.

och Nu mina vänner är mitt häst problem löst,men avslöjar inte nu med vad,men tids nog får ni veta ;-)
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar