Summa sidvisningar

onsdag 4 januari 2012

Snart jobbet.

Men först en liten uppdatering.
I dag var det stallet på fm.
Pappa han kämpar på med hästarna så dom ska ha det bra,han var i full fart o flytta över hölådorna till andra hagen.
Sen släppte vi ut vilddjuren och jag kunde sätta fart o mocka.
Åkte sen o hämta Anna-Karin som var så snäll o ställde upp som lite ridinstruktör i dag,fick mej lite gött fika där innan det bar i väg till stallet igen
Och jäsingen va mycke lättare det är o rida när någon står o talar om va man ska göra och vilka fel man gör.
Min sits är ett problem men vi jobbar på det =)
Men Pine gick riktigt snyggt tillslut,och bakdelsvändningar gjorde vi fast jag knappt visste det själv =)
Och lite lugn o fin travträning blev det oxå,så nu vet jag hur jag ska träna på det i fortsättningen.
En super trevlig fm med en mycke trött häst ;-)

Nu har jag o Hugo ätit stuvade Makaroner o köttbullar och jag ska åka o jobba till kl 22.00 i kväll.
Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar