Summa sidvisningar

lördag 28 januari 2012

Ingen bra dag!!!

Här köper man en ny bil för o slippa alla bekymmer med gamla slitna bilar som går sönder hela tiden.
Men tror ni bil skrället starta i dag när jag jobbat klart??
Så klart inte!!

men får åka ner o prova igen bara mannen kommit hem,kan bero på att den stått still sen 16.00 i går och den är van o ha motorvärmare,och så har jag tankat Eanol,kanske inte är lika köldtåligt va vet jag,
Jaja annars blir det bärgarn o ner till volvo med den om jag inte får i gång den.

Och sen fick jag sms av karin,jag flyttar från stallet 10/2 på em.
Som Tur är finns det ju små snälla Änglar i Ölme,så Ringde Malin och Jag får Låna Omar igen.Super tack,ni är räddare i Nöden.


Men Nu måste jag bestämma mej för vilken typ av häst jag vill ha.
Har fått lite erbjudande ,Men vill jag bara ha en sällskaps häst?
Eller vill jag ha en trygg o aktiv häst som jag bara kan rida ut på utan problem??
Men då blir ju Pine åsidosatt eller??
Ja Har ett par månader på mej o styra upp detta.
Och Pappa drömmer ju om att jag ska hitta en lugn trygg körhäst,men dom växer inte på träd och inte som Foderhäst i alla fall.

Jaja Nu väntar jag på att mannen ska komma hem så jag får nått gott o äta i kväll ;-)

Och Dygspasset på jobbet har varit trevligt o bra vill jag tilläga =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar