Summa sidvisningar

lördag 7 januari 2012

Braig Dag!!

Fast inte mycke nyttigt gjort,mer än hästen då förståss;-)

Börja som sagt dagen med stallet.
Fixade o mocka.
Pappa kom ner o tog med mej på en promenad ner till bäcken för o visa mej va bävrarna hade jobbat.
Helt otroligt vilket jobb dom gör,men förstör ju så klart oxå,men lite häftigt är det.

Lägg till bildtext
efter det åkte jag till Bongsan med Morötter och Låna med Gullans Dressyrsadel.
Åkte sen o hämta Anna-Karin som Hade rotat i jennys gömmor efter bett som skulle hjälpa mej o Pine i ridningen,och två spännande bett hitta Hon.
Vi bestämde oss för ett Gagbett.
Åkte o prova alla saker på Pine .
Sadeln passa bra och bettet funka bra =)
Så i dag var vi så duktiga,Pine gick så fint o duktigt o jag fixa min sits mycke bättre i dressyrsadel.så är mycke nöjd med mej o min häst i dag.


När jag kom hem blev det lite lunch ,handling och sen hamna jag i cybervärden.
Tittar lite på hästannonser mm och FB så klart.
Men sen gjorde vi Hasselbacks potatis o Lövbiff med persiljesmör.
Och sen kom det bästa av allt...
Thåström Live från Way out West i sommras ,Så himla bra.



Men nu tar jag kvällen ,I morgon blir det en dag med Hockey o Hugos Hockeylag =)
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar