Summa sidvisningar

söndag 8 januari 2012

En slapp dag.

ja det får man nog kallat.
Har varit matchdag för Hugo i hagfors i dag.
Vi åkte vid halv tio tiden och var hemma vid halvfyra.
Och sitta o fika i kaffeterian innan match är ju inget jobbigt och titta på matchen är bara spännande och inget betungande.
Tyvärr blev det förlust i dag igen,men tycker grabbarna och tjejerna är tappra o kämpar på bra ändå.

När vi kom hem fixa jag klyftpotatis o snitschel.alla var vi hungriga.
Sen slog rastlösheten till o känslan av o inte gjort något vettigt,så upp på övervåningen blev det o plocka i ordning på alla julsaker.
Så nu är julen borta helt o hållet!!

Sen har jag Memorerat mitt gympa pass,inga förändringar,känns skönt o göra det man kan ,får bli nytt till hösten istället=)

Nu tar jag o slappar en .
ska kolla runt lite på hästsidorna här i cybervärden.

I morgon blir det en fm i stallet o se om Pine o jag kan va lite duktiga utan AK som instruktör ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar