Summa sidvisningar

fredag 27 januari 2012

Natten

Ja nu är det läggdags på jobbet.
Passar på o göra ett litet inlägg innan sömnen infaller, ja jag har sovande natt;)

Karin o jag har varit på en skogsrunda med hästarna i dag.
Mysigt, men kom på va jag kommer sakna våra ridturer i hop när vi kan bubbla om allt och vet att det vi säger stannar där i skogen bland stock o sten :(

Ja ja får bubbla med pine sen om alla värdsliga bekymmer ;)
Det stannar ju hos han oxå :)

När jag kom hem bjöd jag med Ida och Hasse till thaien och åt lunch, Dennis var försvunnen annars hade han gärna fått varit med oxå.

Hämta Hugo på skolan och hem en stund .
Körde han på hockey träning och sen bar det i väg till jobbet .
Ett dygns pass så åter i hemmet efter 16.00 i morgon .
God natt

1 kommentar:

  1. Men vi måste ju fortsätta att träffas för det! :)
    Kram Karin

    SvaraRadera