Summa sidvisningar

tisdag 24 januari 2012

Ännu en dag av resten av mitt liv :

Ja i dag var det lite kyligare ute än vi är vana.
Och vana ja,va konstigt det är,karin o jag var ute o red och det var ca -10-11 grader,och vi sa ja lite kyligt är det och det biter allt lite i kinderna,så vi tog en kort skogs runda.
Förra året vid denna tid sa vi samma sak ,men bara det att då var det ca -20 grader och -10 tyckte man var helt ok =)
Men en trevlig stund hade vi och systra Inger o vovven mötte vi på så hon fick bli lite fotograf =)


När jag kom hem fick det bli ett varmt bad och sen en gummipizza till lunch =)
Sen satt jag lite fart o städa Hugos rum o bytte rent i hans säng.
Ja han brukar få städa själv men i bland måste en mamma göra ett rivöver ,-)

Plocka även undan lite i Dennis rum?? och dammsög o skura golvet.

Och tvättmaskinen går fortfarande varm med mattor o udda saker,men nu tror jag allt är tvättat och bara en tvättkorg behövs=)

Sen var det dax o köra Hugo på Hockey träning,laga mat,kyckling gryta o ris fick det bli i dag.
Dennis kom förbi en stund och jag åkte på mitt gympa pass.

Nu har jag duschat och ätit varmoboy o ostmacka igen

Nu får det bli kvällen,ska jobba ett konstigt pass först 9-12 och sen 14-17
God natt .

1 kommentar: