Summa sidvisningar

tisdag 17 januari 2012

Härlig Fm

Ja i dag blev det en härlig fm i stallet.
Fika lite mad mamma o pappa först.
Sen tog Inger o Jag en häst/Hundpromenad runt broby.Jag red o Inger gick.
Han är så cool när dom är med =)
Bil med släp och bil med Hästtransport brydde han sej inte om,och broby bara knalla han igenom utan några som helst problem =)
Sen skildes vi åt vid åsbacka korset och vi red hem o jobba en liten stund på banan.
Gick bra.
Mocka o dola lite sen innan jag åkte hem.
Och jag måste ju börja någonstans,så ringde på Fjalar igen;-)
Det skulle komma en familj i morgon o titta,hon skulle höra av sej efter det och sen åker vi o tittar på lördag om det inte blir nått med dom.Hoppas inte ;-)

Jag har i alla fall kommit så långt i mitt beslut att det får bli foderhäst först,för Pappa ville helst ha det så,och jag måste göra detta för han,är det några som har ställt upp för mej hela livet i med o motgångar så är det mamma o Pappa <3
så alltså,så länge han orkar får det bli så här !!
Stall finns den dag jag behöver och foderhäst får man lämna tillbaka.

Nu blir det lite hemma plock innan Hugo ska hämtas på skolan,köras på Hockey träning och jag åka till jobbet 16-08.
Kramen alla

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med föräldrar som alltid finns där för en, fast man är vuxen!

    SvaraRadera