Summa sidvisningar

tisdag 31 januari 2012

Fryser!!

Usch ja idag fryser jag ända in i märgen,kallt ute o kallt inne =(
Jaja annars har dagen varit bra,dock inte helt olik gårdagen =)

Åkte till stallet i morse,fika med mor o far,bädda åt hästen och sen kom Karin så vi tog en skogs promenad med hästarna.
Ridturen var oxå lite burrig i dag.
Mötte mamma o Inger och fangis som var ute på promenad så blev lite fler bilder i dag med =)


När jag kom hem satt dennis här hemma o vänta,mys o träffa han lite.
Sen kom hans pappa o hämta han och drack kaffe o tjöta,det är han bra på ,o tjöta alltså;)


Hugo och johan har åkt till forshaga på Hockeymatch.
Själv sitter jag här o försöker tagga mej för mitt gympa pass,men går inget bra eftersom jag fryser och helst vill bädda ner mej i söffa med ett täcke.
men vet att när jag väl är i gympa hallen så är det så kul och värmen återfinner sej för en stund =)

Ha en go kväll.
Föresten har avblåst Omar oxå,usch va jag krånglar med stackars malin,så nu hoppas jag verkligen att Pines kömpis kommer helgen 11-12 ,annars har jag skete i det blå skåpet ;-)

1 kommentar: