Summa sidvisningar

fredag 20 januari 2012

Hästar,Hästar o Hästar;-)

Jo då, en ledig dag i hästens tecken igen då.
Börja dagen med o åka till granngården o köpa lite mat o en saltsten åt Pinnen.
Sen var karin o jag ute på en härlig tur i skogen med hästarna.
Blev en nostalgi tripp,red bort till hult och upp mellan gärdena o in i skogen,skogsvägen var jätte fin,men vi konstatera att vi inte ridit där sen Bosse o Mimmi tiden =)
Men vi red inte hela,vi bruka rida ut ur skogen och ut på ett gärde som leder fram till hållerud,men minns att det var lite svårt o ta sej över pga dike,som Mimmi bruka ta ett skutt över ;-) så vi vände o tog samma väg tillbaka =)

men ska nog ta med Inger o Hunden o utforska om det inte finns nått bra ställe o ta sej över =)
Sen var det hem o äta lite o plocka lite.
svida om till rena ridkläder och i väg till crk,för i dag var det dax för trimmdressyr igen på Lady.
Och som vanligt hade jag kattarina o greyBoy som sällskap.
Och lika kul som vanligt,och så kul för jag märker själv att jag gör små framsteg hela tiden i min ridning tack vare detta.Kul =)


Nu har vi ätit kvällsmat,lövbit,pommes,persiljesmör,och jag tog ett glas rött o fira att fårena gick igenom besiktningen denna gången oxå UA!!
Och nu är gubben o dömmer hanboll,Hugo vid sin dator o jag i söffa med min lilla rosa,iphone,ett glas vitt och Imperiet på you tube.
kvällen kunde va värre,och i morgon tar jag en sovmorgon.
Go kväll alla










1 kommentar: