Summa sidvisningar

söndag 29 januari 2012

Jobb igen

Men sen blir det 21/2 dags ledig igen.
O i morgon ska jag ta en skritt runda med min lilla pålle .
Bra o få rensa hjärnan med,och så hårt överallt så får börja jobba mer med honom när det blivit milt o mjukt.

Och häst förslag trillar in o jag blir inget klokare;)

Men i dag starta min bil igen :) Hoppas den gör det i morgon med när jag ska hem ;)

Har hunnit med o tittat påHugos hockey match innan jobbet.
Tyvärr förlust, men dom spela kanon bra tycker jag :)

Och bilder går det inte o lägga till när jag bloggar från mobilen,vet inte varför ,det har gått förut ...
Ha en Goer kväll alla och glöm inte så ska det låta :)

1 kommentar:

  1. Jag kom ihåg "Så ska det låta" men tyckte nog att det var rätt så tråkigt just igår. Har grannen med om några veckor och vill ju ändå "hänga" med och se hur hon står sig mot de andra. Tråkigt med din bil. Hoppas det bara var en engångsföreteelse.

    SvaraRadera