Summa sidvisningar

söndag 27 november 2011

1 advent

Hoppas alla haft en trevlig 1 Advent,trots att vintern lyser med sin frånvaro.
Själv har jag inte gjort så mycke ,eller ja det har jag väll kanske.
Gick upp i tid i morse o drack mitt morgon kaffe o tände 1 ljuset i min ensamhet,
Hugo sov och johan hade redan åkt o dömt Handboll.
Åkte sen o fixa stallet o dola.
Sen fick pållen komma in från ruskvädret en stund o bli ompysslad.
Borsta o rykta o ansade man o svans.
Blev inget ridande i detta ruskväder kan jag säga =)

Hem o slog på datorn o titta på hästhoppning på svt play o laga mat åt Hugo samtidigt.
Sen åkte vi till Ishallen,Hugo spela match i dag mot kil.
Gick ju inte så bra då,men bättre lycka nästa gång.

När jag kom hem blev det mer hästar på svt Play,o ta hand om lite tvätt så klart.
Charlies pizzeria fick laga mat åt oss i dag,Grabbarna åt pizza o jag en halv kyckling rulle.
JAG MÅSTE ÄNDRA MITT LIV NU,SER UT SOM EN JULGRIS O JAG VILL INTE BLI UPPÄTEN I JUL ;-)
Nu är det kvällen o ska kolla på Gustavsson tre trappor upp,innan det är sändningar från globen igen på svtPlay.
Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar