Summa sidvisningar

torsdag 24 november 2011

Lite uppdatering igen då ;-)

I dag har jag varit rätt så effektiv,tycker jag själv i alla fall;-)
börja som vanlig dagen med stallet,ja efter kaffe drickande o kört Hugo till skolan .
Fixa stallet och sen ett pass på ridbanan med Pine.
I dag tog vi snodden på igen,tror jag ska använda den ett tag när vi jobbar på banan.
Så i dag tragla vi mest runt i alla gångarter,och hör o häpnad efter en del traglande tog han galoppen från skritt!! Vi är såå duktiga,vi kan allt få till det bara vi får tragla i fred o i lugn o ro ;-)och med bra små tips jag får på mina trimmdressyr lektioner för ann-louise dixner .
När jag kom hem så blev det lite lunch och sen satt jag fart o fortsätte med lite advents pysslet,så nu är köket klart oxå.

Sen var det dax för lite jobb,14-21 pooltur,så först var jag o poola lite på gamla jobbet,sen var jag bokad hos en brukare 16-21.

men nu tar jag kvällen pool tur i morgon 7-13 på en hemtjänst grupp,
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar