Summa sidvisningar

tisdag 8 november 2011

Soool.

Äntligen titta solen fram,det behövde i alla fall Jag,
Jobba natt i natt,så klev upp kl 12 och fick se solen ,så skippa kaffet och hoppa i ridkläderna och åkte till hästen.
Vi tog en härlig ridur i skogen.
Pine var pigg o alert ostudsa fram över stock o sten och var lite hoppig för småsaker =)
Han tyckte nog oxå det var trevligt med lite sol .

när jag kom hem,kom ida o hasse på besök,ida hade köpt en förtidig julklapp åt mej =)
En rosa rattmuff till min nya bil,hade ju tänkt köpt en sådan själv.Så blev så glad,och så går det ju pengar till bröstcancerfonden oxå och det är bra.
Tack min ida pida <3

sen var det dax o köra hugo på hockeyträning.
och sen åkte jag o fira svärfar som fyller 76 år i dag.
fick smörgås tårta o en liten mini princesstårta.Mycke gott.

Nu har jag varit o haft mitt gympa pass.
Är lite stolt att jag gör detta faktiskt,skulle aldrig ha hänt för ett par år sen,och kul att samma folk kommer tillbaka,då måste dom ju gilla passet i alla fall ;-)
Ska försöka göra några småändringar till nästa termin bara =)

Men nu blir det kvällen upp i morgon o jobba brevid på mitt nya jobb och sen apt möte .
God natt

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en rosa rattbröstsmuff! Vart köper man dem?

    SvaraRadera
  2. Mekonomen Annelie=) 99 kr.

    SvaraRadera