Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2011

Då var det kväll igen.

Ja då har denna dagen gått till sitt slut.
Men vilket härligt väder det varit i dag !! Hoppas det håller i sej så.

Hugo är fortfarande hemma o är förkyld,så i morse åt vi brunch vid tio,Pannkakor =)

Sen fick jag Lov av sjuklingen o åka till hästen med karin.
Fick en under bar tur i det fina Novembervädret.
Red i tolstorps skogen igen ,så mysigt,i dag blev det en del trav oxå,så vi varma när vi kom hem =)

När jag kom hem var det dax för mat fix,i dag prova jag någon ny variant av tacogratäng med pasta

Mycke gott tyckte jag o barnvänlig,men Hugo tyckte väll så där som vanligt,ändå hade jag uteslutit majsen,och löken var lökpulver istället och Paprikapulver i stället för paprika ;-)

Men sen är det ju Tisdag,så jag har avslutat dagen med Gympa passet,tycker det är gör sköj.
Nu tar jag kvällen,lite trött är jag efter nattskiftet trots att jag fick sova,men man sover ju inte lika bra borta som hemma =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar