Summa sidvisningar

måndag 21 november 2011

Ledig dag

och fick inte nått gjort av det jag planerat,

Men börja som vanligt med stallet,mocka o dona,
sen blev det ett ridpass på banan med Pine.
Och i dag var det riktigt kul,han var pigg o framåt och arbetsvillig.
Så i dag blev vi varma o svetta både jag o hästen =)
Han hade skadat sej lite ovanför hoven,får hålla ett öga på det,hade inget ont men blödde en del när han kom in från hagen,så i dag fick han ha boots på sej ;-)

Hem och drack lite kaffe o gjorde mej sen iordning för utvecklingsamtal med Hugo.
Det gick bra i år med.
Var meningen jag skulle hem o börja advents greja,men mannen lura med mej till karlstad,han muta med ikea och vem kan motstå det ;-)
Blev Jula först,sen Hockeytown,där hugo fick byta sin hjälm han fick i födelsedags present.
Och sist men inte minst ikea,dom hade 20% rabatt på stora mattor,så fick en stor röd fluffig matta med mej hem.

och lite andra små saker,ljuslyktor,värmeljus,en blomkanna och en spaghetti slev,.

Nu har vi ätit lite och är bänkade framför tv o kollar på Hockey Linköping-färjestad.

1 kommentar:

  1. Här är det också hockey men inte för mig då. Själv väntar jag på Anno 1790....den enda serien jag följer just nu. Ja, Bonde söker fru också. Ja vill också till IKEA.Det var planerat att jag och två arbetskamrater skulle dit i em. men jag och en till är sjuka. Vi skulle handla till jobbet. Får vänta ett par dar så har de ju julbord billigt. Ha det gott

    SvaraRadera