Summa sidvisningar

onsdag 23 november 2011

Adventsbestyr

Ja nu är det den tiden igen, 1 Advent på söndag.
Men kom hem strax efter 8 i morse,körde hugo till skolan och sen hem o drack lite kaffe innan stall svängen.

I dag blev det Longering på schemat för mej oPine.
Han har blivit riktigt duktig på detta nu,förstår va han ska göra =)


Hem o trodde jag skulle börja adventstäda,men var så trött,så det blev lite mat,ett bad och sen somnade jag på soffan.
Har tyvärr en förkylning på G,kliar i öga,snorig ,halsont,men var väll bara väntat,dom andra här hemma har ju varit sjuka och även han jag jobbar hos.

Men sen kom dennis hem o väckte mej,

Så nu har jag grejat lite i alla fall ,men jag behöver inte vara klar förräns lördag kväl.är absolut tidigast man får tända advents stjärnor o stakar.

Var till maxi o handla lite och hämta ut min nya Jul klänning.
Och så avsluta vi kvällen med våfflor sylt o grädde.Mums.
Nu gör jag inget mer i dag minsann

1 kommentar:

  1. Vad fint du har gjort det. Här kan vi sträcka oss till fredag kväll att tända stjärnor m.m. Det beror på när vi får färdigt.

    SvaraRadera