Summa sidvisningar

måndag 28 november 2011

En vacker dag.

Ja det var det på fm i alla fall.
Strålande sol o klarblå himel och jämt lite vind.
Så i dag tog hästen o jag ett pass i skogen,red vår runda 2 gånger,så han fick klättra ordentligt i dag både uppför o nerför =)
Tog ett hopp med mej över gyttjepöl oxå =)
Så härligt.
Hem o luncha sen,hade ju kvar en halv kyckling rulle sen i går.Gott
Tog mej sen ett varmt bad innan det var dax o hämta hem Hugo från skolan.

Sen förstår ni är det dax o hämta min nya fina bil i morgon =)
Så i dag har jag ringt o kollat hur jag ska gå till väga med skrotbilen dom ska ha i utbyte.
Olika bud hele tia,men nu kom jag o Johan på volvo överens om att vi gör ägarbytet först,och sen när han fått papprena att han är ägare så ringer vi bildemonteringen så hämtar dom bilen för 300 kr ,enkelt o smidigt.

Men nu mina vänner ska jag jobba 16-08 så hörs i möra igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar