Summa sidvisningar

lördag 26 november 2011

Klart.

I dag har varit en bra dag.
Sov länge,ända till nio=)
Tog det lugn o drack mitt vanliga kaffe framför datorn.
Sen satt jag lite fart,satt på dom nytvättade sofföverdragen o tvätta lite.
Gjorde adventsklart i lilla köksdelen.
Sen var det dags för ölme svängen,lyckades få med hugo i dag igen =)
Sen blev det en ridtur med Emelie Leons nya medryttare,en tuff o duktig liten tjej på denna stora galna häst;-)
Ja för i dag var han galen enligt mej,har aldrig sett han krångla o bete sej på detta vis,men Emelie ställer ju rätt stora krav på han direkt när han tänker göra nått ,som o inte gå framot mm.
Han studsa o småstegra o försökte dra i väg hem en lång stund nere vid Broby
så pine blev alldeles konfust o undra va det var frågan om och bestämde sej för o inte gå en meter framåt även om jag var på backen.
Men tillslut kom vi igenom och det var lite lugnt en stund fram till stubberud då var det dax igen ,ner i diken o stick försök o stegring,men denna gången bestämde sej pine för o följa mej framåt och tillslut komLeon efter .
Då bestämde jag o Pine att det fick va nog o vi tog täten och resten av turen blev lugn o fin,glad att min Pine är rätt lugn o cool trots allt =)

Fick en advents gran med hem och så var vi till annakarin o köpte en jättefin dörrkrans i enris.

Så nu är advents bestyren klara.
och vi har fått mat,kyckling o klyft potatis.
Nu är det hockey på tvn,färjestad-brynäs.
Men ska snart byta tv o titta på så mycke bättre.

1 kommentar:

  1. Jobbigt det där men hästar hör jag. Mysigt när man fått i ordning till advent.Men var är vintern?

    SvaraRadera