Summa sidvisningar

lördag 26 november 2011

Gårdagen.

I dag var det åter igen ett riktigt ruskväder!!
Jobba på en hemtjänstgrupp 7-13 och hade gå tur ,inte mysigt i detta väder,så efter frukosten tog jag allt min egen bil o åkte runt med ;-)

Efter jobbet var jag förbi karin o hämta min ridhjälm o ridstövlar,eftersom jag alltid glömmer o ta med mej det hem när det är dax för crk o trimmdressyren.

Hem o stekte några Hamburgare,Hugo behövde ha lite energi innan Hockey träningen o Jag innan trimmdressyr passet.

Så 16.15 var det dax o trimma lite för Ann-Louise igen.
Det är såå kul o nyttigt,och erica spela in mej lite på en film och det är oxå nyttigt o se!!
Men Gick riktigt bra i dag,red öppna o träna åter igen på galopp fattningar o ställa o böja o önka o minska volt,.
Så nu blir det hård träning med Pine igen =)
Och i dag har jag träningsvärk,är ju inte så ofta jag Travar o galuperar ett 45 min pass hemma =)

Hem o greja lite,är ju inte riktigt klar med advents bestyren
Men sen blev det pizza tillverkning o lite rött vin till detta,gott var det
Små söta flaskor så det blir inte så mycke.alldeles lagomnt,fast det är klart man kan ju inte dricka hur många småflaskor som helst,för då blir det ju för mycke =)=)
Ha en goer dag alla solen skiner så gå ut,fast det blåser ju lite så klart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar