Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

Hockey,häst,Häst Hockey

Ja det har denna dag bestått av oxå =)
Gick upp tidigt i morse för o hinna med hästen innan Hugos Hockey match.
Mocka o tog sen ett rid pass på banan o invigde mitt nya dressyrspö.
Och tycker nog Pine skötte sej riktigt bra med övningarna jag gjorde,det här med trimmdressyren är inte så dumt,trots att det inte är Pine jag rider då,men jag lär mej hur jag ska gå till väga o får se hur hästen ska gå med en häst som kan.
Så i morgon får det bli uppvärmning i skogen o sen ett pass på banan igen =)

Hem o laga mat,sen blev em i ishallen.
I dag var det inte lika fart i benen på grabbarna,mer sirap,och många grabbar visa sin trötthet i osportsligt beteende,med bråk o ordväxlingar,INTE OKEJ!!
Men kanske så det blir efter tre dagars match spelande,dom har inte ork till det.
Men synd dom inte lägger ilsk energin i skridskorna o Hockey spelandet.
blev ju förlust oxå.

Hem o dola lite med tvätt mm.
Sen åkte gubben o fixa kvällsmat på charlis,jag tog en kyckling rulle ,mycke gott.
Nu tar jag kvällen framför tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar