Summa sidvisningar

onsdag 2 november 2011

Semester

Jag känner att jag skulle kunna ha semester året ut nu,
Så gött o va ledig o bara greja runt med det man har lust med =)
Men så funkar det ju inte tyvärr =(

Men har haft en bra dag i dag i alla fall.

Börja med o följa med Hugo på allmänhetens Åkning i ishallen.
Packa allt med mej mina skridskor oxå,men var så mycke folk så våga inte snöra på mej dom=)
men Hugo åkte för fullt.

Hem o fixa lite lunch o dola lite.
Sen fick jag sms av Erica att hon var hemma från karlstad turen,så då bar det iväg till stallet.
Har ju så snälla vänner som ställer upp för mej o min lilla häst =) <3
Var meniningen jag skulle cykla med brevid,men var punka på cykeln,så gick med en bit,men insåg snabbt att jag skulle få springa rundan för ha en chans o hinna med =)
så snedda av o satt mej på en stubbe o invänta dom  så dom fick trava o gallopera bäst dom ville.
Och det gjorde dom,Pine hade varit så duktig o pigg o framåt.
Sen skritta jag av honom sista biten hem =)
Tack Erica ,var gött för pine o få springa av sej lite.


Nu har vi ätit Tacofalukorv i ugn o Mos,det var gott.
Och Hugo åkte o träna Handboll.
Så nu blir det inte så mycke mer i dag,mer än o äta upp polkaskumtomtarna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar