Summa sidvisningar

tisdag 22 november 2011

Grått ,grått ,grått

Ja uu vilket gråväder det är,men det är ju inte kallt i allafall ;-)
I dag börja jag dagen med stallet som vanligt o mocka o greja.
Sen tog Pine o jag en skogssväng ,å hej o hå va pigg han är,i dag var han lite tittig o tveksam till en början,men bara vi kom in i skogen var det full fart igen,så idag fick vi jobba med halter o lite skänkelvikningar för o varva ner,och det gör han.
Är så roligt o rida han i skogen,verkligen pigg,glad o framåt =)studsar över stenar o rötter =) så då gör det inte så mycke att vädret är grått o trist =)
Ringde till skolsköterskan i morse oxå,Hugo har gått här o fnyst med näsan och sagt att det känns som det sitter en grej i näsan.
Så skolsköterskan trodde som jag att det ev är en polyp .
så fick en tid i dag 15.15 till skolläkarn och om hon tror det samma finns det tydligen ett nässpray som ska vara mycke effektivt som hon kan skriva ut.
Problemet var ju bara att jag lova o börja jobba en timme tidigare i dag =(
Men hade sådan tur att johan kunde sluta tidigare o följa med han =)

Så i dag ska jag alltså jobba 15-08.

Men nu ska jag forsätta o plocka här hemma innan jobbet,håller på o tvättar sofföverdragen igen,har man valt vit soffa blir det tvätt ofta ;-)
Ha en fortsatt bra dag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar